Σε περίπτωση που θέλετε να υποβάλλετε αίτημα επιστροφής χρημάτων μετά από λανθασμένη πληρωμή ή σε περίπτωση που αίτησή σας στο businessportal έχει κλείσει ανεπιτυχώς με επιστροφή χρημάτων, παρακαλούμε συμβουλευτείτε το http://gemipaymentreturn.uhc.gr/
Σε περίπτωση που συνεχίζετε να αντιμετωπίζετε οποιοδήποτε πρόβλημα που σχετίζεται με τέλη ΓΕΜΗ (όπως πληρωμές που δεν έχουν επιβεβαιωθεί από το σύστημα, πληρωμές που απορρίπτονται από την τράπεζα, διπλές πληρωμές κ.α.), μπορείτε να επικοινωνήσετε με την Κεντρική Υπηρεσία ΓΕΜΗ (email: gemi@uhc.gr , τηλ: 210 3392440)